Systemy ERP - CRM

Podstawowe cech systemów CRM/ERP

  • Pozwalają rejestrować wszystkie zdarzenia, jakie mają miejsce w kontaktach z klientami:
  • Spotkania i raporty ze spotkań
  • Rozmowy telefoniczne (integracja z centralą telefoniczną) i notatki z rozmów
  • Wysłane oraz odebrane maile (integracja z systemem pocztowym)
  • Zadania do wykonania
  • Kalkulacje i oferty
  • Zamówienia – archiwalne i bieżące wraz z aktualnym statusem
  • Wystawione faktury z możliwością podglądu oraz ich status płatności
  • Pozwalają planować wizyty u klientów
  • Pozwalają śledzić ciągłość sprzedaży – od zamówienia przez zlecenie na produkcję po fakturę i dokument WZ
  • Pozwala rejestrować uzgodnione z klientem terminy oraz o nich przypomina
  • Mogą być zintegrowane z programem do wysyłania mailingów
  • Wyświetlają pełne dane klientów (pobierane z systemu ERP lub przechowywane we własnej bazie danych) oraz osób kontaktowych
  • Monitorują niezbędne wskaźniki (KPI)
  • Pozwalają generować przeróżne raporty

Zapraszam do kontaktu w celu omówienia Państwa potrzeb.