Systemy ERP - CRM
Podstawowe cech systemów CRM/ERP
- Pozwalają rejestrować wszystkie zdarzenia, jakie mają miejsce w kontaktach z klientami:
- Spotkania i raporty ze spotkań
- Rozmowy telefoniczne (integracja z centralą telefoniczną) i notatki z rozmów
- Wysłane oraz odebrane maile (integracja z systemem pocztowym)
- Zadania do wykonania
- Kalkulacje i oferty
- Zamówienia – archiwalne i bieżące wraz z aktualnym statusem
- Wystawione faktury z możliwością podglądu oraz ich status płatności
- Pozwalają planować wizyty u klientów
- Pozwalają śledzić ciągłość sprzedaży – od zamówienia przez zlecenie na produkcję po fakturę i dokument WZ
- Pozwala rejestrować uzgodnione z klientem terminy oraz o nich przypomina
- Mogą być zintegrowane z programem do wysyłania mailingów
- Wyświetlają pełne dane klientów (pobierane z systemu ERP lub przechowywane we własnej bazie danych) oraz osób kontaktowych
- Monitorują niezbędne wskaźniki (KPI)
- Pozwalają generować przeróżne raporty
Zapraszam do kontaktu w celu omówienia Państwa potrzeb.